donderdag 23 januari 2014

Waarom het ff stil is.

Het is al een tijdje stil rondom mijn blog en dat stoort me enorm maar ik kan er gewoonweg weinig aan veranderen.
Voor de mensen die mijn blog lezen en verder niet weten wat ik doe, ik componeer muziek en schrijf teksten.
Wanneer de nummers goed genoeg zijn dan laat ik zangers of zangeressen komen en laat ik de pianopartijen, drums en bas inspelen door goede muzikanten.
Sinds kort ben ik weer begonnen met mijn oude liefde, namelijk mijn band Insight.
Met deze band heb ik een duet opgenomen met 1 van de populairste zangeressen van de Filippijnen, Kitchie Nadal. Het nummer 'in a big way' is op haar tweede studio-album terechtgekomen. We hebben een samenwerking gedaan met niemand minder dan Joachim Garraud. De ontdekker en producer van de eerste 3 albums van David Guetta.
Joachim Garraud is in Nederland niet zo bekend maar neem maar van mij aan dat dat in de rest van de wereld wel het geval is, zoek zijn youtube-kanaal maar eens op.
Tussendoor had ik een top 100 hit met mijn dance-project 2Minds en werd ik gevraagd om in Italie enkele nummers voor Cube41 te produceren.
Insight dreef steeds verder af richting vergetelheid, zeker toen de voormalige zanger en gitarist van de band een solo-project begon en ik hem daarbij hielp.
Ruim 2 jaar heb ik niets met of voor Insight gedaan, maar nu is Insight terug en wel met 2 zangeressen, 1 bassist, toetsenist en drummer en de bedoeling is a.s.a.p. genoeg nummers te hebben om op te treden.
Hieronder vind je een link naar het eerste originele nummer in meer dan 2 jaar.
Hopelijk vind je het wat en wil je graag meer horen.
Ik ben natuurlijk benieuwd naar jullie mening,

https://soundcloud.com/luc_middeldorp/insight-frame-by-frame


En wanneer je Insight wil volgen klik dan hier,
https://www.facebook.com/moreinsight

Geen opmerkingen:

Een reactie posten