woensdag 4 december 2013

Edwin Berooid van Zuydewijn.

Gisteren zag ik hem weer, na hele lange tijd, Edwin Berooid van Zuydewijn.
Hij is met een charme offensief bezig en zelfs dan vind ik het nog een enorme eikel, 'a man you love to hate'.
Telkens wanneer ik hem zie moet ik aan zijn moeder denken, die heeft het niet gemakkelijk gehad hoor. Kun je je hem voorstellen als baby of als kind? Wat zal ie lelijk zijn geweest. Ik zie het helemaal voor me, 'mama ik ben gevallen, doe jij een kusje erop?' zijn moeder kokhalzend achter het gordijn in de hoop dat hij haar niet zou vinden, maar dat deed ie natuurlijk toch, toen beet ie zich namelijk al vast in zijn 'zaakies'.
Nee, we kunnen Edwin niet echt een 'lovebaby' noemen, meer een hatebaby waarbij 1 van de ouders tijdens de daad het voorbehoedsmiddel is vergeten en daar nog jaaaaarrreen aan werd herinnerd. Edwin kwam ook dagelijks thuis met een kapotte broek en dikke lip, in elkaar geslagen door de boefjes uit de buurt omdat ie de hele dag riep 'ik ga later met een prinsesje trouwen'.
Zijn moeder moet toch heel vaak hoofdschuddend voor hem hebben gezeten en gezegd hebben 'ach jonge, als jij überhaupt een vrouw vindt zou dat al een wonder zijn'.
Maar Edwin trouwt later met een prinsesje, een kleine trol met een minderwaardigheidsprobleem weliswaar maar toch, het is een prinsesje.
En dan begint het.
Het gaat er hevig aan toe zullen we maar zeggen en dan heb ik het niet over wat er bij hun in de slaapkamer gebeurt, wanneer Edwin na herhaaldelijk verzoek van de trol het licht heeft uitgedaan, neen, ik heb het natuurlijk over de streek van Bernard.
De ex ss'r die dacht Nederland wel even in zijn macht te krijgen terwijl de rest van de Oranjes met hun luie reet in Engeland zaten te wachten tot duidelijk werd van welk land zij Staatshoofd zouden worden, Duitsland of Nederland.
Oudere mannen noemen hem een 'schavuit' ik hecht meer waarde aan het woord 'nazi'.
Bernard die ervoor gezorgd heeft dat wij zitten opgescheept met de erfenis van Zorreguieta.
Hoezo dat dan?
Nou heel simpel.
Bernard dacht 'dat moet ik niet nog een keer hebben, iemand die mijn geschiedenis naar boven kan halen en mijn familie ermee kan chanteren' en toen heeft de sluwe vos de rollen omgedraaid.
Die is alle 'belangrijke' families nagegaan met een 'vrije' dochter waarvan de vaders iets ergers op hun kerfstok hadden dan hijzelf. En hij heeft lang moeten zoeken maar bij de Z aangekomen vond ie eindelijk wat ie wilde.
Je denkt toch niet echt dat Maxima uit liefde met Willem Alexander is getrouwd hè? Kom op zeg. Laat ik het zo zeggen, ik denk niet dat het licht in de slaapkamer daar ooit is aan geweest.
Maar goed, Edwin Berooid van Zuydewijn is 12 jaar geleden begonnen met zijn schandelijke beschuldigingen te uiten richting Koninklijke familie. Verschillende kabinetten hebben zich erover gebogen maar telkens kwam er niets maar dan ook niets naar voren. Edwin Berooid loog simpelweg. Op een gegeven moment werd het zelfs gênant en zelfs ik begon aan zijn verhaal te twijfelen, terwijl ik er alles aan zal doen om die vervloekte Oranjes in een kwaad daglicht te stellen.
Maar nu hoef ik geen moeite meer te doen, Edwin Berooid blijkt namelijk NIET gelogen te hebben, het schijnt simpelweg allemaal waar te zijn.
En wat gaan wij nou met die Oranjes doen?
We kunnen die gasten al geen macht meer afpakken dus wat blijft er over?
Kunnen we dan nu eindelijk die focking poppenkast eens opheffen en die 'Oranjes zonder glans' op een vliegtuig zetten met bestemming onbekend?
Ik dacht zelf aan Syrië.
Is er nu nog 1 weldenkende Nederlander die deze familie nog de hand boven het hoofd durft te houden?
Ja?
Nou, die kan dan zo mee hoor. 

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3555913/2013/12/03/Edwin-de-Roy-van-Zuydewijn-mijn-leven-is-verwoest.dhtml

http://deresearcher.nl/achtergronden/het-nazi-verleden-van-prins-bernhard-1911-2004

Geen opmerkingen:

Een reactie posten