donderdag 5 december 2013

Zondag a.s. begint het eindelijk weer, een heel nieuw seizoen.

Ja, ik zal eerlijk zijn, ik heb niet echt naar december uitgekeken en zeker niet naar de lijstjes 'beste politicus van nederland' of 'de meest irritante reclame van 2013 met een bekende Nederlander' al moet ik je eerlijk toegeven dat ik inmiddels 2 reclames heb genomineerd en allebei toevallig reclames met schaatsers erin.
De eerste die niet te harden is is de reclame van Gilette waarin Sven Kramer zelf de voice-over doet met een stem waarvan je denkt dat de baard nog in de keel zit 'Gilette voor mannen van staal'.
Nooit geweten dat schaatsen een 'stoere' sport was, leek mij juist meer iets voor mietjes.
De tweede, en die is echt heel erg, is de shampoo reclame van Gianni Romme.
Begeleid met beelden van 20 jaar geleden spreekt Gianni over head&shoulders en het meest irritante zinnetje is wel 'je wrijft er niets uit, je wrijft er vertrouwen in'.
Met focking head&shoulders Gianni?
Wat ook opvalt aan die reclame is de slechtste voice-over ooit die doet alsof ie Gianni Romme is maar iedereen kan horen dat ie het niet is.
Ik vind dat er op tv een mogelijkheid moet komen om dit soort reclames weg te stemmen, vind je ook niet?
Maar ondanks deze negatieve woorden, en er zullen er zeker meer volgen wat december betreft, is er toch iets wat mij vrolijk maakt, erg vrolijk.
Het kan jullie bijna niet ontgaan zijn maar zondag a.s. begint het weer.
Ik heb er echt maanden op moeten wachten maar zondag is het dan eindelijk zover.
Een heel nieuw seizoen, vol spanning en intriges.
Ook dit seizoen zal die blonde, met haar bi-polaire stoornis, menig kijker aan de buis gekluisterd houden.
Zal het haar lukken om ook dit seizoen de liefde weer te laten overwinnen?
Die spanning die zij erin brengt is werkelijk onovertroffen.
Mannen die achter haar rug alles proberen wat God verboden heeft maar zij heeft ze al snel door en gaat er dan kordaat op af.
Oh man, ik zie half Nederland de volgende dag al bij het koffie-apparaat staan, zelfs de mensen die geen koffie drinken, om de aflevering van de vorige dag door te nemen.
Vooral vrouwen zullen vertedert zijn en een duidelijke mening hebben maar de mannen zullen zich stoer en macho opstellen maar ondertussen toch helemaal worden gegrepen door die fantastische blonde dame die uiteindelijk alles weer in goede banen leidt.
Nog een paar nachtjes en dan begint het.
Het nieuwe seizoen van 'Homeland' zondag bij BNN op Ned.3
Huh?
Wat sta jij nou raar te kijken?
Wat dacht je dan?..............
http://programma.bnn.nl/1/homeland/home/

1 opmerking:

  1. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niets van Homeland heb gezien... Ik ben op het moment eerst met Twin Peaks bezig en Breaking Bad.

    BeantwoordenVerwijderen