donderdag 21 november 2013

Fred Teeven is een bitch.

Zoals je weet heb ik zo mijn eigen lijstjes richting het einde van het jaar en met stip naar nummer 1 gestegen op de lijst domme naprater staat Fred Teeven.
Wat een vreemde naam trouwens? Is dat het meervoud van Teef?
En als je Fred zijn naam letterlijk vertaald naar het Engels krijg je dan Fred Bitches?
Fred is trouwens wel een domme bitch, iemand die graag aan het woord is en graag op het pluche zit en alles doet om de extreem rechtse stemmer tevreden te houden.
Over die extreem rechtse stemmer gesproken, dit stuk zou een leermoment voor jullie kunnen zijn.
Ik weet dat er wat extreem rechtse rakkers mijn stukken lezen en het vooral niet eens zijn met mij maar dit keer denk ik niet dat je het oneens kunt zijn.
Ik richt mij dus tot de extreem rechtse stemmer en Fred the Bitch.
Zitten jullie lekker? De verwarming hoog genoeg? Nog iets te drinken daar op die bank? Misschien nog een sigaretje of iets te knabbelen? Ja? Prima.
Jullie wel Jehova getuigen trouwens, zo overtuigd van jullie waarheid, want wat je ook zegt, jullie hebben altijd een weerwoord.
'Buitenlanders moeten vooral geholpen worden in hun eigen land'
'Ze pikken al onze banen af''
'het zijn allemaal goudzoekers en komen hier alleen voor het economische klimaat'
'wij hebben geen hekel aan buitenlanders maar liever niet in ons dorp'
Gisterenavond het journaal van 20.00uur gezien? Nee? Nou dan kun je dat hieronder nog eens goed bekijken en kijk dan vooral eens naar het item over Renata, uit Georgië, het begint met
'Er zijn geen fouten gemaakt...' en zo gaat dat nog even verder.
Renata is Nederland uitgezet terwijl zij acute Leukemie heeft.
Hoe kunnen er dan geen fouten zijn gemaakt?
Renata klaagde over hoofdpijn en duizeligheid en soms had zij een bloedneus maar niemand nam het serieus en Renata werd met 2 paracetamol en een schouderklopje telkens weer naar huis gestuurd.
En omdat het meisje telkens met een andere arts te maken kreeg is niemand iets te verwijten volgens Gert-Jan Bos.
Gert-Jan Bos ambieert een baantje in Den Haag volgens mij. Veel woorden maar weinig inhoudt Gert-Jan, en wat je zegt is een schande.
Hier zou minimaal een excuus op zijn plaats zijn maar weet je wat Fredje zegt?
'We hadden Renata, als we geweten hadden dat zij zo doodziek was natuurlijk nooit uitgezet, maar de inspecties hebben nu onderzocht dat de dienst en de overheid niets te verwijten valt en ik ben blij dat dat nu onafhankelijk is vastgesteld'
HALLO Bitch, dit meisje heeft acute Leukemie. Deze ouders werden zonder pardon de grens overgezet met hun doodzieke dochter.
Jij zou eens in zo'n situatie zitten met jouw dochter, kijken hoe stoer je dan bent.
Ik weet wel hoe het gegaan is en jij ook wel Fredje.
Jullie wilde asap van dat gezin af en er werd haast gemaakt om die mensen het land uit te krijgen.
Als zoiets gebeurd in een ander land dan spreken jullie daar allemaal schande van Fredje maar nu is jullie ineens niets te verwijten.
GA. JE. SCHAMEN.
Ik ben trouwens ook zooooooo benieuwd wat de extreem rechtse kiezer hier over te zeggen heeft, zal wel weer niet veel goeds zijn.
Trouwens mocht je een beetje twijfelen nu, een heel klein beetje maar dan raad ik je aan om vrijdag a.s. naar het nieuwe programma van Joris Linssen te kijken, Joris United. (Ned1, 2120 uur)
Doe eens gek en probeer je eens in te leven in de ellende van een ander.
Laat je eens meeslepen in een horrorverhaal maar dan zonder fictie.
Bekijk zo'n vluchteling eens als een mens ipv als een goudzoeker.
Luister eens naar zijn verhaal en merk dat ze niet allemaal hetzelfde zijn die vluchtelingen.
Het zal wel niets helpen dit hele stuk maar ach ik moest het echt ff kwijt.
Ik schaam mij diep en vraag mij af hoe lager wij nog kunnen zinken.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1380103

http://www.ncrv.nl/pagina/joris-linssen-herenigt-vluchtelingen-in-joris-united

Geen opmerkingen:

Een reactie posten