dinsdag 5 november 2013

Wat een briljant idee.

Waarschuwing vooraf. Het nu volgende stuk bevat een cynische en sarcastische ondertoon. Voor degene die deze ondertoon niet voelt, geef eens invulling aan je dag en probeer het mysterie eens op te lossen. Mocht je dat niet lukken, beantwoord de vraag aan het einde van dit stuk en laat mij even weten wat de oplossing is. Ik ben zo benieuwd.

Gisteren is bekendgemaakt dat de politie in Almelo een Poolse veel pleger op de trein heeft gezet. Terug naar zijn 'eigen' land. Dat is natuurlijk een briljant idee. Hop op de trein, weg ermee, niet meer ons probleem.
Ik denk dat iedereen wel iemand kan bedenken die ook terug moet, bijvoorbeeld, Mohammed B, je weet wel, de moordenaar van Theo van Gogh.
Die moordenaar die zit hier lekker op 'onze' kosten in een luxe cel tv te kijken en op 'onze' kosten de koran te lezen. Als klap op de vuurpijl wordt er voor meneer ook nog eens speciaal halal gekookt. Weet je wat dat allemaal kost? Dat is toch te belachelijk voor woorden? Of ben ik nou gek? Weg ermee, terug naar land van herkomst, niet meer ons probleem. Kijken hoe populair hij daar in de gevangenis wordt.
Of wat dacht je van de Robert M? Zullen we die ook eens lekker terug sturen naar Riga(Letland) en ook maar meteen vermelden wat hij op zijn kerfstok heeft? Ik kan je nu al vertellen dat Robert M in de gevangenis in Letland iedereens bitch zal worden. Die man die kan toch sowieso niet, die hadden we moeten castreren en met pek en veren door de straten laten gaan, toch? Weg ermee, opzouten. Nou, ik ben lekker op dreef zeg, dat schiet goed op zo, es ff kijken wie kunnen er nog meer weg. Ohja, die Marokkaantjes die in Utrecht een stel homo's uit hun huis hebben gepest. En niet alleen de Marokkaantjes die daar verantwoordelijk voor waren maar meteen de hele familie doen.  
Zijn jullie besodemieterd, dit laten wij als Nederland niet over ons heen gaan, weg wezen.
Ik voel dat ik lekker bezig ben en dat mijn blog vanaf nu door veel PVV stemmers zal worden gelezen en goed gekeurd.
Heerlijk om zo lekker populistisch bezig te zijn.
Het voelt ook zo goed, ik denk dat ik mij bij Geert Wilders ga aanmelden.
Ik wil de politiek in en wel extreem rechts en ja dan moet je bij de PVV zijn. Dat is wel een club mensen waar ik mij bij thuis zou kunnen voelen. Ik denk dat ik zelfs nog wel op schoot wil zitten bij 'ome' Geert.
Ik heb ineens het licht gezien, weg met die oproerkraaiers.
Ik heb ook nog een idee.
Al het geld wat wij gaan bezuinigen op 'ontwikkelingshulp', ik bedoel als de PVV de grootste wordt dan gaan we daar dus direct mee stoppen, met het geld dat we daar op besparen wil ik voorstellen om een hek om Nederland te bouwen. Je weet wel, zo'n ijzeren gordijn met prikkeldraad en er moet natuurlijk ook stroom op, want we moeten die 'beesten' buiten houden. En ik stel voor dat we 2 of 3 in en uitgangen maken met bewaking. Trouwens Schiphol moet maar even dicht want dat is niet te controleren en we zijn het echt helemaal zat.
Dan blijft er nog genoeg geld over om razzia's te houden beginnend in de grote steden. We beginnen bij de mensen met een andere huidskleur en zakken dan langzaam af naar mensen met een andere nationaliteit.
Je wil je niet aanpassen aan onze gewoontes? Je accepteert onze cultuur niet? Je bent tegen zwarte Piet? Je bent een crimineel en vult je zakken met de ellende van een ander?
OPROTTEN!
WEG WEZEN!
Heb ik alleen nog 1 symbolisch vraagje,

Wat doen we met Holleeder?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1377335

http://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdamse_zedenzaak

1 opmerking:

  1. Hahaha!!! Ge-ni-aal! Ik kon de sarcasme zo voelen. Ik houd niet van dat over-een-kam-scheren gedrag en denkwijze van de meeste mensen.

    BeantwoordenVerwijderen